Om je beter van dienst te zijn, maakt Agentschap Innoveren & Ondernemen gebruik van cookies.
Ik begrijp het

W at als jezus wifi had!? (Gistel)

Eigenlijk was Jezus meer dan 2000 jaar geleden de zaakvoerder van een start-up die uitgroeide tot een wereldwijde organisatie met meer dan 1,2 miljard leden. Geef toe: goeie marketing! Jezus was dan wel een 'local hero' , toch had hij geen Facebook-account. Zijn twaalf 'vertegenwoordigers' evenmin. De woorden 'digitaal' en 'marketing' moesten nog uitgevonden worden. Mond-aan-mond reclame was het enige communicatiemiddel. Van mens tot mens. Zonder wifi.

Is er zoveel veranderd? Nee; Ook jouw (potentiële) klant is een mens van vlees en bloed. Een consumens, die zich niet langer in een doelgroep laat stoppen, of herleid wil worden tot een IP-adres.

Spreker: Kurt Ostyn (Marketing strateeg en medezaakvoerder bij Mex United en auteur van o.a. "De prinses op het witte paard" en co-auteur van "Het oneerlijk voordeel")

Kurt Ostyn neemt u mee in een aantal must-do's waar u als ondernemer (lokale handel, KMO) vandaag rekening moet mee houden in uw marketing en communicatie. In zijn inzichten vertrekt Kurt vooral vanuit de veranderde eisen en wensen van de klant. De lezing stelt de dingen scherp, maar reikt ook heel concrete oplossingen aan, waar u onmiddellijk zelf mee aan de slag kan.

Deelname is gratis, inschrijving is verplicht en kan tot en met donderdag 28 november 2019 via: https://www.gistel.be/eloket/formulier/53/inschrijven-lezing-wat-als-jezus-wifi-had

Inschrijven

Praktische informatie

  • Locatie Raadzaal administratief centrum Gistel, Heyvaertlaan 18, 8470 Gistel
  • Datum 5 december om 19:00
  • Prijs €0
  • Organisator Gistel
  • Website organisator https://www.gistel.be
  • Onderwerp