Om je beter van dienst te zijn, maakt Agentschap Innoveren & Ondernemen gebruik van cookies.
Ik begrijp het

Verhoog je winst: ga aan de slag met je B2B klantengegevens

Ken jij je B2B klanten goed?
Je beschikt over meer data over je B2B klanten dan je denkt.
Je klantenbestand, boekhoudpakket, Google Analytics van je website en Facebook & Instagram houden heel wat interessante B2B klantendata bij.

Doe je iets met die B2B klantendata?
Ga aan de slag met deze waardevolle B2B klantendata, samen met Imec!

  ✔    Je leert de interacties met je B2B klanten meten.
  ✔    Je leert zowel je potentiële als bestaande klanten beter kennen.
  ✔    Je verwerft relevante inzichten.
  ✔    Hierdoor kan je de juiste beslissingen nemen.
  ✔    Gebruik deze B2B klantendata om gericht je klanten te benaderen.
  ✔    Je volgt succesvol elke potentiële en bestaande B2B klant op,
         zodat die effectief klant wordt en koopt.
  ✔    En dit met de juiste digitale kanalen en tools.

Resultaat?
  $    Meer klanten
  $    Meer tevreden klanten
  $    Meer winst & efficiëntie voor jou!

Ik wil hiermee aan de slag!
Je krijgt een kennismakingsgesprek met de Imec expert (1 persoon - 1 uur)
Je krijgt 5 workshops in een kleine groep met praktische tips, oefeningen en voorbeelden (max. 13 ondernemers)
Je krijgt een Individueel coaching traject met de Imec expert (2 personen - 2,5 uren)

Sessies
Individueel Intake gesprek - 1 persoon - 1 uur
Wie ben ik? Waar sta ik vandaag? Wat doe ik al?
Waarom neem ik deel?

Sessie 1 Jouw online profilering
Wie ben ik als onderneming?
Je gaat aan de slag: je maakt een persoonlijke SWOT-analyse op.

22/02/2022 - 18:30 - 22:00
Sessie 2 Jouw online benadering t.o.v. B2B klanten en kanaalkeuzes
Wie is mijn B2B klant? Welke zijn mijn B2B klantsegmenten?
Wat is de reis die mijn B2B klanten afleggen?

08/03/2022 - 18:30 - 22:00
Sessie 3 Evaluatie van mijn online inspanningen
Welke online vooropgestelde resultaten & statistieken gebruik ik?
Het meetbaar maken van jouw online doelstellingen én het meten & opvolgen van jouw succes bij jouw B2B prospects en klanten.

22/03/2022 - 18:30 - 22:00
Tussentijdse individuele begeleiding - 2 personen - 1 uur
Je formuleert jouw ‘digitale strategie’, die voortvloeit uit de 3 voorgaande workshops. Hierop ontvang jij persoonlijke en waardevolle feedback van een Imec expert.

Sessie 4 Media tools
Paid, earned, owned media: tactieken en tools.
bv. Facebook, LinkedIn, Website, SEO, Online advertising, e-mailings, ...

19/04/2022 - 18:30 - 22:00
Sessie 5 Media Tools (2)
Paid, earned, owned media: tactieken en tools (deel 2)

03/05/2022 - 18:30 - 22:00
Finale individuele begeleiding - 2 personen - 1,5 uur
Vanuit de inzichten uit de workshops maken jullie samen de vertaalslag naar het inzetten van de juiste digitale kanalen en tools.

Inschrijven

Praktische informatie

  • Locatie digitaal
  • Datum 22 februari 2022 om 18:30
  • Prijs €850
  • Organisator Unizo
  • Website organisator https://www.unizo.be/
  • Onderwerp social media / klantendata / digitale strategie