Om je beter van dienst te zijn, maakt Agentschap Innoveren & Ondernemen gebruik van cookies.
Ik begrijp het

Thema-avond Winkelhier (Merelbeke)

Het internet heeft een grote invloed op de maatschappij. We kunnen ons nauwelijks nog voorstellen om een dag door te komen zonder smartphone in de hand. Bij de minste twijfel gaan we te rade bij dokter Google en als we de weg kwijt zijn, worden we met Waze snel veilig terug thuisgebracht in geen tijd. Om prijzen te vergelijken hoeven we zelfs de zetel niet meer uit, we kunnen via het internet het aanbod in koopwaar vergelijken, bestellen en vaak aan huis laten leveren. Wat maakt dat de consument nu bij úw webshop aanklopt, wat springt in het oog en wat laten we beter achterwege?

Kurt Ostyn en Steven Bollé vertellen je vanuit hun expertise over slimme marketing en winkelbeleving.

Steven Bollé 'Winkelbeleving'
Steven Bollé gaat de zoektocht aan naar winkelbeleving en winkelplezier. Wat maakt u uniek en hoe deel je die passie over de producten met de klanten? Op de thema-avond geeft Steven Bollé tips en tricks om winkelen onvergetelijk te maken.

Kurt Ostyn 'Slimme marketing'
Eenvoud is de essentie van zijn marketing-aanpak. Samen met een jong en dynamisch team marketingadviseurs,  bouwt hij mee aan de toekomst voor bedrijven vanuit een professionele marketingvisie en -strategie. Op de thema-avond geeft hij een uiteenzetting van slimme marketingtips.

Programma:

  • 19.00 uur: ontvangst met broodjes
  • 19.30 uur: welkomstwoordje
  • 19.45 uur: voordracht Steven Bollé en Kurt Ostyn
  • 21.00 uur: netwerkmoment

Inschrijven: https://www.merelbeke.be/onlineverkopen
 

Inschrijven

Praktische informatie

  • Locatie Raadszaal en zaal Schelderode gemeentehuis, Hundelgemsesteenweg 353, 9820 Merelbeke
  • Datum 28 november om 19:30
  • Prijs €0
  • Organisator Merelbeke
  • Website organisator https://www.merelbeke.be
  • Onderwerp