Om je beter van dienst te zijn, maakt Agentschap Innoveren & Ondernemen gebruik van cookies.
Ik begrijp het

Succesvol posten op social media (Antwerpen-Berchem)

Over de cursus


De grote marketingkantoren en reclamebureaus zweren al een tijdje bij contentmarketing. Met deze techniek plaats je je product of dienst niet centraal, maar breng je je product naar de consument door middel van relevante en interessante verhalen te vertellen. Blogs en de verschillende social media (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram,...) zijn hiervoor een handig platform. Maar hoe pas je dit in de praktijk toe?

Contentkalender

Als onderneming is het vandaag de dag bijna vanzelfsprekend dat je actief bent op verschillende social media. Maar je hebt waarschijnlijk al gemerkt dat niet alles wat je post even populair is als je verwacht? Veel hangt af van de vorm van de post, maar ook de inhoud is zeer belangrijk.

In deze opleiding nemen we je mee naar de basis. Welke posts doen het goed op social media? Wat is storytelling? Hoe koppel je dit terug naar je bedrijf en hoe creëer je relevante content om te delen? Op het einde van de opleiding ben je in staat om zelf een contentkalender op te stellen, en die ook waar nodig bij te schaven.

Drankenpauze is voorzien. Indien de opleiding zowel in de voor- als de namiddag doorgaat, wordt ook een broodjeslunch voorzien. Drankenpauzes en eventuele broodjeslunch zijn in de prijs inbegrepen.


Programma

•Welke factoren beïnvloeden het succes op social media?
•Hoe stem ik content af op mijn doelstellingen?
•Hoe maak ik een contentplan?
•Strategie
•Contentmix
•Storytelling
•Inhaakkalender
•Oefening: maak zelf een contentplan voor je (fictief) bedrijf

Inschrijven

Praktische informatie

  • Locatie Campus Antwerpen, Borsbeeksebrug 32, 2600 Mechelen
  • Datum 21 maart om 19:00
  • Prijs €157,30
  • Organisator Syntra AB
  • Website organisator https://www.syntra-ab.be/
  • Onderwerp