Om je beter van dienst te zijn, maakt Agentschap Innoveren & Ondernemen gebruik van cookies.
Ik begrijp het

Online marketing (Zutendaal)

Programma:

Deel 1: digitale transformatie naar “jouwzaak 3.0”

  • Huidige trends
  • Lokaal=digitaal?!
  • Online en Offline gaan samen
  • Personal Branding
  • Het 'ping-principe' - (contactmomenten met de klant vooraleer je wordt onthouden)
  • Know-Like-Trust - (proces dat de koopbeslissing aanstuurt)
  • Tools in Online marketing: Marketingfunnels (trechtervorming procesverloop in verkopen), Social Media profiles, E-mailmarketing, Video, ...

Deel 2: World Café met getuigenissen

  • In kleine wisselende groepen behoeftes analyseren met een ervaringsdeskundige (die bekend is met online marketing).
  • Techniek: 'schrijven op tafel' (grote bierkaart met formaat van de tafel)
  • Thema: concrete uitdagingen in ontwikkeling en toepassing van online marketing
  • Thema: online marketing
    Opportuniteiten en randvoorwaarden om te starten met online marketing.
    Welke tools zijn voor uw zaak effectief?
    Welk instrument zou jij voor jouw zaak uitgewerkt willen zien?

Inschrijven: via email bart.heleven@zutendaal.be

Praktische informatie

  • Locatie Raadzaal gemeente Zutendaal Oosterzonneplein 1, 3690 Zutendaal
  • Datum 9 september om 19:30
  • Prijs €0
  • Organisator Zutendaal
  • Website organisator http://www.zutendaal.be
  • Onderwerp