E-COMMERCE IN DE MODESECTOR
E-commerce is in alle sectoren in opmars. Kleding is het populairste online segment en haar aandeel blijft nog groeien. Steeds meer modebedrijven zien de opportuniteit van de online markt en grijpen die ook. Maar hoe begin je eraan en hoe volg je het verder op?
Sessie 1
- Hoe start je een E-commerce op en hoe kan je die uitbouwen tot een succesverhaal
- Welke aanpassingen en ondersteuning heb je nodig om een optimale klantenservice te kunnen aanbieden, zowel on- als offline
- Waarom webshop, voor wie? Hoe organiseren
- Social Media
- Case study: TITI + THE GERMAN KID
- aangepaste foto’s maken
- selectie maken
- wetgeving
Sessie 2
- introductie opbouw webshop
- onderhouden van de webshop
- tips voor een gezonde verkoop
- commerciiële efficiëntie
Sessie 3
- basiskenmerken van een blog
- belang van een blog (voor een kledinglabel)
- inhoud van de blog (welke thema, keuze van onderwerp)
- hoe opbouwen
- hoe onderhouden van een blog