Om je beter van dienst te zijn, maakt Agentschap Innoveren & Ondernemen gebruik van cookies.
Ik begrijp het

MailChimp Marketing Automation (Leuven)

Over de cursus


Marketing automation laat je toe om in contact te blijven met je klanten. Repetitieve taken kan je daarbij automatiseren. Je kan je doelgroep selecteren op basis van gedrag, voorkeuren of salesgeschiedenis.

Laat daar je creativiteit nog eens op los en de mogelijkheden zijn eindeloos. Van een dank u mail over een verjaardagsmail tot een loyaliteitsmails. Het kan allemaal geautomatiseerd worden. Tot en met zogenaamde drip campaigns.

Je investeert tijd in het bedenken en opzetten van je campagnes, je test, je zet live en vervolgens volg je de resultaten op. Pak je het goed aan, dan haal je meer klanten of je haalt meer uit bestaande klanten. En meer klanten = meer omzet.

Praktisch

Bart Van Deuren, zelfstandig webprofessional, is jullie ervaren docent/coach in campus Mechelen en Antwerpen. In campus Leuven is Koen De Paepe jullie ervaren trainer.

In deze opleiding is catering inbegrepen. Drankpauzes (avond en dag) en broodjeslunch (alleen dag). Je kan op onze pc's werken of je eigen, vertrouwde laptop meebrengen. En dat mag zowel een PC als een Mac zijn.

 


Programma

•Wat is marketing automation?
•Opfrissing MailChimp segmenten
•Selectie
•Campagne bouwen met triggers
•Campagne testen
•Resultaten tracken

Inschrijven

Praktische informatie

  • Locatie Campus Leuven, Geldenaaksebaan 327, 3001 Heverlee
  • Datum 28 januari om 09:30
  • Prijs €217,80
  • Organisator Syntra AB
  • Website organisator https://www.syntra-ab.be/
  • Onderwerp