Om je beter van dienst te zijn, maakt Agentschap Innoveren & Ondernemen gebruik van cookies.
Ik begrijp het

Conversie-optimalisatie voor je website of je webshop (Mechelen)

Over de cursus


CRO oftewel conversion rate optimization staat in het middelpunt van de belangstelling. En daar is een hele goede reden voor. Want als je erin slaagt om de conversie van je website of webshop te optimaliseren en dus naar omhoog te trekken dan staat dat gelijk aan meer leads en meer omzet voor je website of webshop.

Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Er bestaat helaas geen magisch recept dat altijd werkt. CRO is continu zoeken naar grote en kleine verbeteringen en meten of ze werken of niet. Zeg maar, opstaan, vallen en weer doorgaan. Conversie optimalisatie is een attitude die je moet leren en onderhouden. Er is immers altijd ruimte voor verbetering.

We werken tijdens deze opleiding zeer specifiek aan het versterken van het conversie percentage van je website of webshop. Zorg dus dat je inzicht hebt in de werking van je website. Lieven rijgt de praktische tips en trucs aan mekaar. Aan jullie om daar die tips uit te halen die wel eens zouden kunnen werken op je eigen website en daarmee aan de slag te gaan.

Praktisch

Lieven Van DeVelde, web professional, zaakvoerder en bevlogen spreker op tal van seminaries, is jullie ervaren gids.

Je kan op onze toestellen werken of je eigen, vertrouwde laptop meebrengen. En dat mag zowel een PC als een Mac zijn.

Drankenpauze is voorzien. Indien de opleiding zowel in de voor- als de namiddag doorgaat, wordt ook een broodjeslunch voorzien. Drankenpauzes en eventuele broodjeslunch zijn in de prijs inbegrepen.

 


Programma

•Conversie versterken door site structuur (informatie-architectuur) te verbeteren
•Conversie versterken door inhoud van site te optimaliseren (tekst, beeld, video)
•Conversie versterken door formulieren te optimaliseren
•Vaak voorkomende conversie verlagende drempels in een site weghalen
•Mobiele versie van een site versterken
•Gebruikersanalyse uitvoeren en inzicht krijgen in werking van site. Ook Hotjar gebruiken om drempels weg te halen
•Conversie opvolgen en optimaliseren op basis van Google Analytics rapportage

Inschrijven

Praktische informatie

  • Locatie Campus Mechelen, Oude Baan 2, 2800 Mechelen
  • Datum 5 februari om 09:00
  • Prijs €217,80
  • Organisator Syntra AB
  • Website organisator https://www.syntra-ab.be/
  • Onderwerp