Om je beter van dienst te zijn, maakt Agentschap Innoveren & Ondernemen gebruik van cookies.
Ik begrijp het

Hoe kan Facebook uw winkel "liken" of kraken? (Baal)

1 op 2 Belgen beschikt over een persoonlijk Facebookprofiel, 4,3 miljoen bezoekt de site elke dag. Het is er niet alleen fijn om te vertoeven, de consument deelt er ook zijn mening over winkels, merken en producten en consulteert de ervaringen van anderen in zijn aankoopproces. Online wordt vandaag vaak het eerste en laatste beeld gevormd van uw winkel of merk. Een bedrijfspagina op Facebook is dé ideale manier om zelf mee vorm te geven aan het verhaal rond uw winkel en duidelijk te maken waar u voor staat.

Maar hoe begint u hieraan? Tijdens deze sessie krijgt u een stoomcursus met tal van praktische tips om een sterke Facebookpagina op te zetten.

Daphné Gaudens is gebeten door de online marketing microbe en kent de sociale media kanalen als geen ander. Ze toont heel concreet en aan de hand van voorbeelden hoe u uw Facebookpagina opzet en uitdagend levendig houdt voor uw toekomstige Facebookambassadeurs.

Elke deelnemer ontvangt bovendien de toolbox ‘Start to e-commerce’, boordevol nuttige info en tips om doordacht te starten met online verkoop.

Programma

19.30 Onthaal

20.00 Presentatie Daphné Gaudens, Online Marketing Consultant bij Indie Group

U krijgt meer inzicht over volgende topics:

  • Hoe maakt u een Facebookpagina voor uw winkel?
  • Hoe bepaalt u uw doelgroep?
  • Welke informatie, spotlights, acties post u en wanneer?
  • Hoe genereert u ‘likes’?
  • Hoe zorgt u voor interactie?
  • Wat zijn de mogelijkheden van Facebook-ads?
  • Wat kan en mag er op Facebook en waarmee moet u voorzichtig zijn?
  • Hoe gaat u om met negatieve reacties?

21.30 Netwerkreceptie

22.30 Einde

Inschrijven

Praktische informatie

  • Locatie Sven Nys Cycling Center, Balenbergstraatje 11, 3128 Baal (Tremelo)
  • Datum 6 oktober 2016 om 19:30
  • Prijs €15
  • Organisator Unizo
  • Website organisator www.unizo.be
  • Onderwerp facebook